TERMS & CONDITIONS
ALGEMENE VOORWAARDEN HYGGE BV
DE VERKOPER
HYGGE BV
Mechelsesteenweg 110
2018 ANTWERPEN
email: info@hyggekids.be
www.hyggekids.be
Ingeschreven in de Kruispuntbank der Ondernemingen (KBO) onder het nummer 0755751645 en BTW nummer BE0755751645
ALGEMEEN
Onze algemene voorwaarden zijn geldig op elke product van Hygge Bv en van kracht tussen Hygge Bv en elke individuele gebruiker van de website die een bestelling plaatst via de webshop (hierna: “Koper”).
Bij het bestellen van een product uit onze webshop accepteert u de Algemene voorwaarden van Hygge Bv. Wij hebben het recht om in allen tijde onze algemene voorwaarden te wijzigen.
PRIJS
Alle vermeldde prijzen zijn aangegeven in EURO en altijd inclusief BTW.
Vervoers- of verzendingskosten worden apart aangerekend en zijn altijd ten koste van de koper, tenzij anders vermeld. Deze prijzen kunt u raadplegen bij 'shipping'.
De op de verkoopovereenkomst toepasselijke prijs is de prijs die van kracht is op het moment van de geregistreerde bestelling en zoals die op dat ogenblik op de website is aangegeven. De prijs slaat uitsluitend op de artikelen zoals het woordelijk wordt omschreven. De bijhorende foto's zijn decoratief en kunnen elementen bevatten die niet bij de artikelen behoren en niet inbegrepen zijn in de prijs.
Indien er door een foutje of vergissing een verkeerde prijs staat bij een artikel op onze webshop, hebben wij altijd het recht om deze prijs te wijzigen. U heeft dan het recht om af te zien van de bestelling en wordt het volledig bedrag terug doorgestort op uw rekening.
BETALING
De betaling gebeurt electronisch. Wij maken gebruik van het veilig betalingssysteem nl. multisafepay. Er kan betaald worden met Bancontact, Maestro, Paypal, Visa en Ideal. De aankoop komt tot stand wanneer we een bevestiging krijgen van uw betaling, tot dan zijn de bestelde artikelen eigendom van Hygge Bv.
AANBOD
Baby/kinderkleding, speelgoed, boeken, schoenen, verzorging, baby- en kinderbenodigdheden
LEVERING
De levering gebeurt na ontvangst van betaling.
De levering gebeurt via de koerierdiensten van Bpost.
De leveringstermijn duurt 3 tot 4 werkdagen voor leveringen in België of Nederland.
Wij zijn niet aansprakelijk bij eventuele vertragingen of verloren pakketten door de koerierdienst.
De kosten van de levering kunnen verschillen. Bij aankoop van 100 euro rekenen we geen kosten aan voor leveringen in België en Nederland. (NIET GELDIG TIJDENS PRESALES OF SALES) Anders wordt er een meerprijs van 5,95 euro per bestelling aangerekend bij leveringen in België, 6,95 euro bij leveringen in Nederland en 8,95 euro bij leveringen in Luxemburg.
In andere Europese landen kunnen de leveringskosten verschillen van land tot land. Deze prijzen staan in onze footer onder 'shipping' of 'verzending'
RUIL- EN HERROEPINGSRECHT
U heeft recht op ruilrecht bij ongeopende en niet-gebruikte of niet-gedragen producten en kleren. De etiketten mogen niet van de kleren afgehaald of gescheurd zijn. Als wij merken dat er schade is aan een teruggezonden product of als wij merken dat de kleren vuil zijn of duidelijk gedragen zijn, hebben wij het recht om dit teruggezonden artikel niet te accepteren. Zoniet, wordt het volledig bedrag (van de geretourneerde producten, niet van de verzendkosten) binnen de 30 dagen terug gestort op uw rekening.
Indien er een giftcard gebruikt is voor de betaling, wordt er altijd eerst teruggestort op de gebruikte giftcard.
De retourkosten zijn altijd voor rekening van de klant.
Uw teruggezonden artikel dient binnen de twee weken terug in ons bezit te zijn.
De artikelen moeten verstuurd worden met het retourformulier (ingevuld), dat je kan vinden op onze website onder 'retour'. Indien je niet over een printer beschikt, mag dit ook manueel geschreven zijn. Zonder dit formulier, kunnen wij niet achterhalen van wie het pakje komt en kunnen we dus ook geen terugbetaling doen.
Alle bijkomende informatie over retours kan je vinden op onze footer onder 'retour'.
Wij vragen om de artikelen niet zomaar zonder track and trace op te sturen omdat we hier al eerder problemen mee hebben gehad. Zo ben je zeker dat het pakje ook goed terecht komt. Verloren pakjes zijn niet onze verantwoordelijkheid als er geen track and trace nummer voorzien is.
Alle goederen die in de fysieke winkel aangekocht worden, worden enkel omgeruild tegen een tegoedbon
RUILRECHT ONLINE ORDERS TIJDENS SALE
Online orders, besteld tijdens sales of presales, kunnen binnen de week geretourneerd worden en worden vergoed met giftcards.
RUILRECHT PICK-UP AT STORE
U ontvangt van ons een mail/bericht dat je order klaar ligt. Vanaf dat moment heb je 2 weken ruilrecht. Orders die langer dan 2 weken bij ons in de winkel klaar liggen voor ophaling, kunnen niet meer geruild worden.
PRIVACY
U kunt bij ons ook inschrijven voor een nieuwsbrief, aan de hand van uw email adres. Dit wordt uitsluitend gebruikt voor nieuwsbrieven. Wij behandelen uw gegevens als vertrouwelijke informatie en zullen die nooit doorgeven, verhuren of verkopen aan derden. Wel geven wij uw gegevens (nl. email adres en telefoonnummer) door aan de koerierdienst zodat zij u een bevestigings email en/of -sms met track and trace nummer kunnen doorsturen. Indien u dit niet wenst, gelieve dit bij het bestelproces te vermelden.
De klant is zelf verantwoordelijk voor het vertrouwelijk houden van zijn/haar log-in gegevens en het gebruik van zijn/haar paswoord. Uw paswoord wordt gecodeerd opgeslagen, HYGGE Bv heeft dus geen toegang tot uw paswoord. HYGGE Bv respecteert strikt de Belgische wet van 8 december 1992 met betrekking tot de bescherming van het privéleven in de verwerking van de persoonlijke gegevens.
HYGGE maakt gebruik van cookies. Cookies bestaan uit een standaard internet technologie die het mogelijk maakt bepaalde informatie op te slaan en te ontsluiten op het systeem van de gebruiker. Cookies kunnen niet worden gebruikt om personen te identificeren, een cookie kan slechts een machine identificeren. Iedere internetgebruiker kan zijn of haar computer zodanig instellen dat cookies niet worden geaccepteerd. Indien uw computer geen cookies accepteert is het mogelijk dat u problemen zult ondervinden tijdens de bestelprocedure.
GARANTIE
Wettelijke garantie (enkel voor consumenten):
Krachtens de wet van 21 september 2004 betreffende de bescherming van de consumenten bij verkoop van consumptiegoederen heeft de consument wettelijke rechten. Elk artikel is onderworpen aan de wettelijke garantie vanaf de datum van aankoop door (desgevallend levering aan) de eerste eigenaar. Elke commerciële garantie laat deze rechten onverminderd.
Algemeen:
Om een beroep te doen op de garantie moet de koper het aankoopbewijs kunnen voorleggen en vooraf contact opnemen met HYGGE waarna de klant het artikel op zijn/haar kosten terug dient te bezorgen aan HYGGE.
Elk gebrek dient binnen 10 dagen na vaststelling ervan te worden gemeld. Nadien vervalt elk recht op herstelling of vervanging. De (commerciële en/of wettelijke) garantie is nooit van toepassing op defecten die ontstaan ten gevolge van ongelukken, verwaarlozing, valpartijen, abnormaal of incorrect gebruik, gebruik van het artikel in strijd met doel waarvoor het ontworpen werd, het niet naleven van de gebruiksinstructies of handleiding, aanpassingen of wijzigingen aan het artikel, hardhandig gebruik, slecht onderhoud, abnormaal of incorrect gebruik. Zij is evenmin van toepassing op artikelen met een kortere levensduur, of slijtageartikelen. Defecten die zich manifesteren na een periode van 6 maanden volgend op datum van aankoop, desgevallend levering, worden geacht geen verborgen gebreken te zijn, behoudens tegenbewijs door de Klant. De garantie is niet overdraagbaar.
KADOBON
Onze kadobonnen kunnen zowel in onze winkel gebruikt worden als online en zijn 1 jaar geldig. De codes op de bonnen zijn ook geheim voor ons, dus bij verlies kunnen wij dit niet terug vinden. Hou de bonnen goed bij.
HYGGE KLANTENDIENST
Hygge klantendienst is bereikbaar op het nummer 0494200361 of via mail info@hyggekids.be
Mechelsesteenweg 110, 2018 Antwerpen